We zijn er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buuren - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buuren - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Danny van Buuren

Blijf op de hoogte en volg Danny

22 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

Gister ben ik aangekomen als 1 van de weinigen op de universiteit. Ik zit best centraal in het midden van de campus dus dat is mooi, en zoals je kunt zien is het weer echt lekker. Zo rond de 30 graden met zon en haast geen wind.

Ik ben eindelijk online, op me kamer had ik geen internet totdat een mede student met te hulp schoot. Ik zit in een dorm (appartement) met Amerikanen en Internationale studenten. Gister avond is er een hele kudde Koreanen aangekomen die hier voor 1 jaar blijven. Toen ze vroegen waar ik vandaag kwam was het eerste wat ze zeiden: AAHHH Hiddink!! & voetbal spelers als Park en Suk! :) dus dat is wel leuk.

Verder ben ik even met me roomate die donderdag pas komt, wezen schoppen bij de walmart. Het blijft echt mega groot. En had me eerste reality check toen ik een dikke kerel met een wapen uit een winkel zag lopen! Toen ik naar de winkel keek zag ik (Gunshop) dus dat verklaarde alles.

De gym is echt mega groot en heeft een zwembad wat erg goed van pas zal komen met die hitte, ookal is er wel overal airco.

Deze week is nog vakantie week en oriëntatie, dus ik zal pas volgende week maandag gaan beginnen met lessen.

Dat is het voor nu, ik zal kijken of ik een foto hier kan uploaden.

  • 23 Augustus 2011 - 09:09

    Rob Van Buuren:

    ziet er goed uit allemaal, leuk die foto's moet je meer doen. veel succes volgende week en de groetjes en kussen van je moeder-zus-en moi

  • 23 Augustus 2011 - 11:36

    Ricky Aalders:

    en je was daar voor school? lang leven de lolz!

  • 23 Augustus 2011 - 14:50

    Tineke:

    Heee Danny,,

    Ik hoorde dus van Alexander dat je toch echt de plas over ging steken, te gek hoor `neefje` o nee `neef`je bent tenslotte al volwassen hihi, maar ik ben zo brutaal geweest om me aan te melden voor je verhalen dan kan ik je een beetje volgen ik vind het wel top hoor en hoop dat je een leuke tijd hebt daaro o ja en ook leren hè. Nou veel plezier en ik ga je volgen (als het mag) kus Tineke.

  • 23 Augustus 2011 - 20:47

    Danny Van Buuren:

    @Tineke, ik had jou email adres niet, maar ik wist dat het via alex jou zou bereiken. Leuk, natuurlijk mag je me volgen :)
    @Ricky, Dat is nog wel steeds de bedoeling ja :) volgende week begint het studeren, en donderdag komen alle amerikaanse studenten en dan gaat het hier echt leven :)

  • 24 Augustus 2011 - 09:50

    Nanda :

    Wat fijn dat alles is goed gegaan!! Leuk al die foto's die je erbij zet. Niet te veel
    Amerikaanse Food eten hè!!!
    Hier nu woensdag regen regen
    Groetjes van ons allemaal

  • 24 Augustus 2011 - 14:10

    Van Opa En Oma:

    het ziet er leuk uit allemaal probeer het een beetje netjes te houden en niet te veel in de buurt van die gunschop komen .groetjes van opa oma

  • 28 Augustus 2011 - 11:52

    Oma Van Os:

    ik weet niet of je mijn eerste reactie heb ontvangen dat ging over de feestjes die je al heb gehad.Ik heb gemerkt dat je het wel naar zin heb daar al zal het volgende maand wel anders worden maak er wat van.Tot weder horen en de groetjes van OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danny

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 17573

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 28 Mei 2012

Study in the USA Part 2!

20 Augustus 2011 - 02 Januari 2012

International Study in the USA

Landen bezocht: