See you on the other side! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buuren - WaarBenJij.nu See you on the other side! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buuren - WaarBenJij.nu

See you on the other side!

Door: Danny van Buuren

Blijf op de hoogte en volg Danny

19 Augustus 2011 | Nederland, Almere Stad

De laatste avond in Nederland is aangebroken! Alles is gepakt en klaar voor vertrek.

Morgen om 5 uur sochtends (dus over een paar uur) vertrek ik vanuit huis naar Schiphol met Arif. Daar ruim genieten van een starbucks coffee om de dag goed te starten.

Dan de hele mik mak van ongeveer 16 uur in een paar zinnen:
Inchecken, controle, wachten, wachten, vliegen, landen, wachten, wachten, vliegen,landen, wachten, wachten, vliegen, landen, taxi, hotel, eindbestemming.

Vanaf Schiphol naar Londen, van Londen naar Chicago en van Chicago naar Tennessee in Amerika.

Aangekomen in het hotel de spullen afzetten en de stad in om wat eten te zoeken. Na de eerste Amerikaanse maaltijd te hebben genuttigd gaan we slapen om zo om 10 uur sochtends relaxed op te staan met een lekker kopje thee en een Amerikaanse wafel of misschien wel een ochtend donut. Dan rond 11 uur uitchecken en naar de TTU (Tennessee Tech University) die aan de overkant ligt.

Me roommate "Zach" komt dan rond de middag naar de campus om elkaar face to face te zien en te gaan lunchen, hij komt de 25ste pas omdat hij bij de Amerikaanse check in hoort, dus ik heb keuze uit het beste bed en beste plek.

Tot het zover is gaan we eerst maar lekker vliegen en het rustig aan doen.

Het weerbericht in Tennessee bedraagt zon/wolkjes met een graad van 30C, dus dat is zo slecht nog niet.

Volgende bericht komt vanuit de States dus tot aan the other side!

Adios!
p.s. Zie links voor de "Recente reisverslagen" als dit de eerste is die je leest, heb je er 1 gemist. zie links in beeld.

• 19 Augustus 2011 - 20:34

Linke Nick:

Dude, wat een trip.. veel succes !

p.s.
    Heb je 2x al getest?

• 19 Augustus 2011 - 20:42

Danny Van Buuren:

Hahah zelfs link op het internet!
    Ik zal als goeroe persoonlijk even een bezoek brengen aan microsoft in de states om te kijken of ik een glimp mag opvangen van de upcoming versie!

Thnx kerel!

• 20 Augustus 2011 - 01:41

Marlies:

Ik hoop dat het een geweldige ervaring voor je wordt.
    Groet
    Marlies Nijenhuis

• 20 Augustus 2011 - 08:41

Je Sis:

Hoooowdihooo
    Veel plezierr!!
    Als ik thuis kom is de badkamer alleeeen voor maaaai! hoop dat je het een beetje netjes heb achtergelaten!?

xxxxx keep me posted

• 20 Augustus 2011 - 12:16

Frans Duijts:

Hey gozer,

Heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier gewenst.

Als je de nederlandse muziek teveel mist, stuur ik je graag een CD-tje (staat ook een duet met Damaru op).

Groetjes en geniet ervan,
    Fransie D.

• 20 Augustus 2011 - 14:11

Veronique:

heeee danny, ik kreeg de link ook echt in mn email ;) heel veel succes daar! Ik ben al 2 weken in de US, heb 2 [!!!] roommates en mn lessen zijn al geregistreerd en al en begin maandag!!! Heel veel succes en geniet ervan, het is echt tot nu toe al erg leuk maar heel erg anders dan in NL dus wennen wennen wennen...
    x veronique

• 21 Augustus 2011 - 12:09

Opa En Oma:

nou we hopen dat je een goede reis heb en we wachten op je volgende bericht

• 22 Augustus 2011 - 18:39

Danny Van Buuren:

Bedankt iedereen voor de reacties :)
    Stuur de CD maar vast op frans.
    en sorry sis heb de schoonmaak voor jou achter gelaten.
    Heb jij geen waarbenjij veronique? Klinkt goed allemaal :) succes met je lessen!