Memphis, Finals, Einde van het jaar. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Danny Buuren - WaarBenJij.nu Memphis, Finals, Einde van het jaar. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Danny Buuren - WaarBenJij.nu

Memphis, Finals, Einde van het jaar.

Door: Danny van Buuren

Blijf op de hoogte en volg Danny

16 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste lezers,

Het avontuur voor dit semester is bijna ten einde. School is afgelopen en iedereen is al bijna vertrokken naar huis of naar een andere plek in de states. Finals zijn achter de rug. Dit houd in de examenweek in Amerika, de laatste examens van alle vakken in 1 week. Tot nu toe heb ik 2 cijfers welk beide een 9-10 bedragen, wat hier een "A" wordt genoemd. Dat is dus wel iets om trots op te zijn als buitenlander.

Ik ben 2 weken geleden naar Memphis geweest, waar we het huis van Elvis hebben gezien en de stad hebben verkent. Zoals je op de fotos ziet had hij wel een mooi huis en ligt ie naast z'n familie begraven in de tuin.

Nu we weer terug in Cookeville zijn is plannen in volle gang voor de New York trip a.s. zaterdag.

We hebben een SUV gehuurd waarbij we de eerste dag naar de smokey mountains vertrekken om daar te overnachten, daarna gaan we naar Washington voor 2 dagen om daar alles te zien. Gevolgt door philadelphia en eind bestemming New York. De 22ste kom ik aan in New York maar de 23ste vertrek ik alweer. Niet naar huis maar om me documenten te laten tekenen aan de Amerikaanse grens bij Canada. Ik ga voor 1 dag naar de Niagara Falls en heb daar een hotel geboekt met de beste kamer en uitzicht op de watervallen, ja u mag jaloers zijn! :) De kamer heeft o.a. vol uitzicht op beide watervallen, een woonkamer een king bed en een jacuzzi! :) Studenten moeten het in tijden van crisis met het minimum doen zullen we maar zeggen :)

De volgende dag gaat de reis terug naar New York en blijf ik daar tot 1 Januari. Het belooft een grote reis te worden met alleen maar gave dingen om te zien en te doen:
* Schaatsen op Rockefeller plaza
* Broadway shows
* Timesquare en Wall street
* Museums
* Feesten!
* Kerst en Nieuw jaar!

Daarna vervolgen we op de 10de van januari onze studie en neem ik zelfs Golf lessen, wat haast een must is voor een business student in Amerika.

En volgend jaar wordt waarschijnlijk nog gekker dat dit jaar als we de vooruitzichten mogen geloven.

* Snowboarden in de smokey mountains
* Herhaling van de trip in de grote villa
* Mardi gras (Party)
* Spring break in Florida (Key West)
* Westcoast trip van 3-4 weken van noord naar zuid.

Veel vakantie plannen dus :)

Graag wens ik aan al me lezers fijne feestdagen en het beste voor 2012! Ik weet dat mijn eerste half jaar van 2012 er één wordt om nooit te vergeten, net als heel 2011 eigenlijk was :).

Tot volgend jaar!

  • 16 December 2011 - 07:42

    Zusje:

    superr gaaf !!

    je moet je terugkomst dag nog veranderen btw.

    veel plezier nog en geniet (maar dat doe je duidelijk wel....) wanna be poor student!!!!

    xxxx

  • 16 December 2011 - 12:42

    Oma Van Os:

    Ik heb je verslag gelezen joh wat maak jij veel mee onverstelbaar dat had hier nooit van z'n leven gebeurt daar kan je,je hele leven aan terug denken en als je studie er maar niet verkeert gaat zeg nog maals geniet er van want dat komt nooit meer terug Ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.Tweede kerstdag ben ik bij jou thuis met de hele familie.We zijn met een heel stel maar goed dat het huis groot is.Danny ik wens jou ook prettige feest dagen en een goede jaar wisseling en tot horens maar weer Doei doei OMA

  • 16 December 2011 - 14:49

    Rob Van Buuren:

    sapperdeflap wat was het nou ook al weer voor opleiding die je deed?
    I.C.T business management of entertainment management :) :)

  • 16 December 2011 - 15:48

    Tineke:

    Heee Danny,
    You´re having the time of your live, tjonge man ik wens jou hele fijne feestdagen maar ik geloof dat alle dagen voor jou feestdagen zijn als ik het zo volg. Voor 2012 wens ik je dan ook een doldwaze voortzetting van de feestdagen, liefs van Tineke xx en Alexander Toedeledoki!!!!

  • 19 December 2011 - 12:04

    Dennis:

    Wat een planning!!!! heerlijk man.

    Jij ook alvast fijne feestdagen maar spreek je vast nog wel voor die tijd..

    Have fun !

  • 21 December 2011 - 11:26

    Eddy:

    Ok man gaat goed daar lees ik, ook wij wensen je een prettige kerst en een goed nieuw jaar. Maar vertel is met wie zit je in dat hotel bij falls??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danny

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 17577

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 28 Mei 2012

Study in the USA Part 2!

20 Augustus 2011 - 02 Januari 2012

International Study in the USA

Landen bezocht: