Verjaardag, Boomhut etc - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Danny Buuren - WaarBenJij.nu Verjaardag, Boomhut etc - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Danny Buuren - WaarBenJij.nu

Verjaardag, Boomhut etc

Door: Danny van Buuren

Blijf op de hoogte en volg Danny

02 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

23 september was me verjaardag die we gingen vieren in Nashville. Voor 2 dagen een hotel geboekt en klaar om te feesten!

Maar de dag begon anders... We waren de dag voor de 23ste uit gegaan om om 12 uur me verjaardag te vieren. Toen ik terug kwam lag me kamer vol met ballonnen! Hier waren 2 meiden verantwoordelijk voor die nergens te bekennen waren natuurlijk. De volgende ochtend zouden we om 12 uur gaan brunchen.. Ik werd echter wakker getrommeld en alle vrienden waarmee ik mee omga hier waren aanwezig met een grote chocolade taart! Ze zongen een liedje en gaven me een cadeau (TTU footbal shirt)! Na deze super gave verrassing op naar Nashville.

Het hotel was luxe en goedkoop $37,- per nacht. Het had een binnen zwembad en mooie kamers, dus dat had ik goed geregeld. Na een pre-feesje in de hotel kamer gingen we met z'n 8e naar "Printers ally" een steeg met alleen maar bars waarbij veel karaoke was. Hier hebben we de hele nacht door gebracht en me verjaardag gevierd.
De volgende ochtend/middag zijn we naar Nashville gegaan om de stad te zien en bij te komen van het stappen. De avond die volgde was nog een gekkere avond. We gingen naar de bar "Coyote Ugly" net als de film, en het was ook net als de film. Vrouwen dansend op de bar met hun haren wild en mannen die bodyshots op de bar nuttigde. Ook ik moest hier aan geloven en werd als een stuk vlees behandeld op de bar. Nooit zulke wilde bar meiden meegemaakt, het was zeker geslaagd. Daarna verschillende clubs ingedoken om daarna in de ochtend weer terug naar Cookeville te gaan en een geweldige verjaardagsweekend af te sluiten in de Nashville city Zoo.

Vandaag zijn we naar een boomhut geweest die bekend staat als s'werelds grootste. En hij was ook zeker groot. Het had 5 verdiepingen en was compleet van hout. Met woonkamers en slaap kamers en een soort van kerk. Het had een klok die je kon luiden en die je tot ver buiten de boomhut kon horen.

Verder lukt het me aardig om mijn lijstje af te gaan met "typische Amerikaanse dingen" Zo heb ik al een groot aantal fastfood restaurants soldaat gemaakt en gaan we binnenkort naar een schietbaan om met wapens te schieten! Wat hier de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk. Daarnaast gaan we over 2 weken naar Chicago om daar de herfst vakantie door te brengen en natuurlijk flink te gaan stappen.

Het weekend daarna volgt de trip naar het 65 persoons-villa! Een druk schema voor de boeg dus.

En natuurlijk studeer ik ook nog.. Waarbij me eerste test een 9 was en ik volgende week de volgende heb. Tot nu toe gaat alles dus op rolletjes en kan ik het goed bij houden.

Het weer is deze week anders.. Het is zonnig en droog maar de temperaturen zijn echt herfst achtig.. je hebt een jas nodig want de wind is koud. Vorige week was het nog in de 25 graden... Echt raar op dat gebied.. Volgende week keren we weer terug naar de 25, dus heb even Nederlandse temperaturen te verduren.. vanavond kan het zelfs 2 graden boven 0 worden!

Groeten!!

  • 02 Oktober 2011 - 12:16

    OMA:

    Zo te lezen heb je een leuke verjaardag gehad.Ik had je willen feliciteren er mee maar kon geen verbinding krijgen Ik heb je moeder gebeld maar zij zei dat het met haar ook niet was gelukt ook om dat je er niet was.Geniet er maar van zo lang het kan want als je terug bent in nederland moet je hier weer wennen aan de daagse regels en als je studie er maar niet onder lijd.Danny veel plezier en tot een volgend berichtje.De groetjes Oma van Os

  • 02 Oktober 2011 - 19:50

    Mamsie:

    Hè feestbeest , gaat goed zien we leukere verjaardag had je niet kunnen wensen.alleen je moet niet zo'n zuur gezicht trekken als zo'n leuke meid om je nek hangt Gr. Van ons hierxxxxxxxx

  • 05 Oktober 2011 - 12:20

    Bert Rengelink:

    He Danny,

    Leuk om steeds een update te kunnen lezen. Alsnog gefeliciteerd.

    Bert

  • 06 Oktober 2011 - 14:01

    Rob En Ineke :

    Met genoegen lezen we je leuke verslagen. Geniet maar lekker, maar niet!!.. vergeten waarvoor je bent gekomen.

    Hartelijke groeten
    Rob en Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danny

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 17583

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 28 Mei 2012

Study in the USA Part 2!

20 Augustus 2011 - 02 Januari 2012

International Study in the USA

Landen bezocht: